Παρασκευή, 23 Ιανουαρίου 2015

"Μονταζιέρες", "Λαϊκή εξουσία" και στη μέση η ...ΡΕΣΠΕΝΤΖΑ

Επιστολή - διαμαρτυρία του υποψήφιου βουλευτή του Σύριζα Χαλκιδικής Κ. Γκοντίνου

Προς διαχειριστή του μπλογκ «ρεσπέντζα»
Με έκπληξη είδα και εγώ όπως και πολλοί άλλοι πολίτες την ανάρτησή σας που αφορά ένα απόσπασμα τηλεοπτικής συμμετοχής μου σε τηλεοπτικό σταθμό.
Μέχρι τώρα τα στελέχη της Αριστεράς που εκφέρουμε δημόσιο λόγο, ξέραμε για την δεξιά μονταζιέρα του Μαξίμου. Δυστυχώς σε αυτήν την περίπτωση, γινόμαστε μάρτυρες ύπαρξης και «αριστερής» μονταζιέρας μιας και το απόσπασμα το βρήκατε (όπως ισχυρίζεστε) από το f/b του συνομιλητή μου στην συγκεκριμένη εκπομπή, Φραγκίσκου Ρηγόπουλου (ΑΝΤΑΡΣΥΑ). Λυπάμαι πάρα πολύ για την λαθροχειρία του Φραγκίσκου.

Στο συγκεκριμένο video κε διαχειριστή, πριν και μετά το απόσπασμα οι φράσεις μου ήταν οι εξής (απομαγνητοφωνημένες): «Καλά, πριν φτάσουμε στον κομμουνισμό και την κυριαρχία των λαών ας λύσουμε πρώτα τα προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα η ελληνική κοινωνία... Η διακυβέρνηση του Σύριζα δεν σημαίνει λαός στη εξουσία δεν σημαίνει λαϊκή εξουσία. Διακυβέρνηση του Σύριζα, όμως σημαίνει εφαρμογή όσων έχουμε εξαγγείλει με απόλυτη συνέπεια. Και το δίλλημα που θα έχουν οι άλλες πολιτικές δυνάμεις είναι αν θα είναι υπέρ η κατά των νομοθετημάτων που επαναφέρουν τον μισθό στα 751 το αφορολόγητο στις 12000 την κατάργηση του ΕΝΦΙΑ κλπ». 

Είναι έκδηλο το ύφος μου όσο και αυτό που όλοι (οι αριστεροί) αλλά έλπιζα και εσείς, καταλαβαίνουν: την διαφορά της λαϊκής εξουσίας και του κομμουνισμού ( κατοχή μέσων παραγωγής- κρατικοποίηση όλων των παραγωγικών δραστηριοτήτων κλπ) από τον όρο διακυβέρνηση και μάλιστα υπό αυτές τις συνθήκες.

Προσπερνώ την ειρωνεία και την προσβολή του κειμένου της ανάρτησής σας απέναντί μου . Αρχικά νόμιζα ότι πέσατε και εσείς θύμα της μονταζιέρας που ανέφερα παραπάνω. Δυστυχώς για εσάς όμως, λίγες ώρες μετά, αναρτήσατε ολόκληρη την συνέντευξη (που έχω και εγώ στην κατοχή μου) και θα περίμενε κανείς να εντοπίσετε την διαφορά στα αποσπάσματα των δύο βίντεο. Είμαι σίγουρος ότι το καταλάβατε.
Όμως δεν μπήκατε στην στοιχειώδη ηθική υποχρέωση να αποκαταστήσετε την αλήθεια, παρακινούμενος από τα παρακάτω:
Γνωρίζω και εγώ αλλά και πολλοί άλλοι «παροικούντες την Ιερουσαλήμ», την δηλωμένη εμπάθειά σας προς το πρόσωπό μου αλλά και σε άλλα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ στο νομό, εδώ και χρόνια.
Κατανοώ το μένος σας, διότι και εγώ (ως γραμματέας του ΣΥΡΙΖΑ Χαλκιδικής) και η Ν.Ε. δεν σας επιτρέψαμε ποτέ να μας χειραγωγήσετε ως πολιτικό φορέα, θέλοντας να παίξετε τον ρόλο αυτού που «κινεί τα νήματα στο νομό». Γνωρίζετε πολύ καλά, ότι ανεχθήκαμε τα εκατοντάδες «σχόλιά» σας και τον πόλεμο απέναντί μας.
Σέβομαι την επίσης δηλωμένη απόφασή σας για τον αποκλεισμό της προεκλογικής μου δραστηριότητας.
Σε πρόσφατη τηλεφωνική επικοινωνία μαζί σας για να διερευνήσω τυχών λάθος στην αποστολή μηνυμάτων για την προεκλογική μου δραστηριότητα μου απαντήσατε ευθέως ότι παραλαμβάνεται τα μηνύματα αλλά δεν πρόκειται να αναρτήσετε τίποτα σχετικά με εμένα. ( Δικό σας το μπλοκ και ότι θέλετε κάνετε κατά δήλωσή σας) Σεβαστό.
Και από ότι διαπιστώνω μέχρι σήμερα δεν έχετε κάνει καμία ανάρτηση με δική μου προεκλογική δραστηριότητα σε αντίθεση με τις αναρτήσεις των άλλων υποψηφίων όλων των κομμάτων που καλώς κάνατε.
Αποδέχομαι την επιλεκτική σας στήριξη συνυποψήφιων μου και κάποιων υπέρμετρα και εξόφθαλμα.

Όμως κε διαχειριστή της «ρεσπέντζα»,
έχετε την υποχρέωση απέναντι σε μένα, τους αναγνώστες σας και τους Αριστερούς πολίτες να αποκαταστήσετε την αλήθεια, αποσύρετε την κατάπτυστη ανάρτησή σας, αφού βεβαίως δημοσιεύσετε την επιστολή μου.

Κ. Γκοντίνος
Υποψήφιος βουλευτής (και συντονιστής) του ΣΥΡΙΖΑ Χαλκιδικής

ΡΕΣΠΕΝΤΖΑ: Θα υπάρξει απάντηση σε ότι μας αφορά...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

.. Η διακυβέρνηση του Σύριζα δεν σημαίνει λαός στη εξουσία δεν σημαίνει λαϊκή εξουσία.Διακυβέρνηση του Σύριζα, όμως πιθανα και να μην σημαίνει εφαρμογή όσων έχουμε εξαγγείλει με απόλυτη συνέπεια. Περιμένουμε.

το βελόνι... είπε...

Και εγώ θα ήθελα να διαμαρτυρηθώ για την κίβδηλη έκδοση πιστοποιητικών αριστερισμού από κάποιο γνωστό κόμμα, που πλασάρονται διαμέσου διάφορων μπλόγκ σε ανυποψίαστους πολίτες. Οι άνθρωποι είναι Μαρξιστές και το κόμμα είναι Μαρξιστικό – Λενινιστικό - κομμουνιστικό. Το οικονομικό σύστημα που θέλει να εφαρμόσει είναι το γνωστό κομμουνιστικό σύστημα. Ο τίτλος «αριστερά» είναι παραπλανητικός και δεν σημαίνει τίποτα.

Μήπως ευρίσκεται κανένας Μαοϊστής για να συζητήσουμε την επιτυχία (σχεδόν) της αγροτικής πολιτικής του συντρόφου προέδρου Μάο;

το βελόνι...